Bu gün sürətlə inkişaf edən texnologiyada sosial media; Ünsiyyət qurmağın və hissləri və düşüncələri sərbəst paylaşmağın ən populyar və təsirli yollarından birinə çevrilir. Facebook, Twitter və Instagram kimi ənənəvi platformalarla yanaşı, istifadəçilərə qısa və maraqlı məzmunlar təqdim edən TikTok kimi tətbiqlərin ulduzları hər gün daha çox parlayır.
Dünya əhalisinin təxminən 2,6 milyardını təşkil edən Z nəslinin son illərdə Facebook və Twitter kimi sosial media platformalarından daha çox Tiktok-a üstünlük verdiyi müşahidə edilir. Z nəslinin yeni sevimlisi olan bu tətbiqin istifadəçi bazasının yarıdan çoxunu 24 yaşdan kiçik şəxslər təşkil edir. Digər tərəfdən, LikedIn istifadəçilərinin yalnız 20%-ə yaxını Z nəslidir. Bununla belə, TikTok Z nəslinin işə müraciət edə biləcəyi “TikTok CV” adlı pilot proqramı işə salmaqla bu boşluğu fürsətə çevirərək yeni zəmin yaradır. Hazırda yalnız ABŞ-da Target və Shopify kimi böyük şirkətlər tərəfindən istifadə edilən bu yeni platformanın xüsusiyyətlərinə yaxından nəzər salaq.
İş elanlarına asan giriş
TikTok-un brendlər və məzmun yaradıcıları arasında əlaqəni gücləndirmək səylərindən biri olan “TikTok Resumes” proqramı, iş elanları olan internet saytı sayəsində istifadəçilərə bir çox fərqli marka və vəzifələrdən olan iş elanlarına göz atmağa imkan verir. Beləliklə, TikTok tətbiqindən ən çox istifadə edən Z və Y nəsilləri təhsil ömürləri bitdikdən dərhal sonra bu platformadan ilk iş müraciətlərini edə bilərlər.
Yeni nəsil video CV-lər Bu yeni funksiya ilə yazılı CV-lər video çəkilişləri ilə yaradılan yeni nəsil CV-lərlə əvəz olunur. Bu çərçivədə CV məqsədi ilə çəkiləcək videolar “#TikTokResume” həştəqi ilə paylaşılmalıdır. Əks halda işçi axtaran şirkətlər bu videolardan xəbərdar ola bilməz. Bundan əlavə, bu pilot proqram və iş elanları haqqında ətraflı məlumatların dərc olunduğu internet saytı Z nəslinin müraciət prosesini asanlaşdırır.
İstifadəçilərə karyera məsləhətləri
İstifadəçilər üçün bir çox üstünlükləri olan bu platforma yeni nəsil CV yaratmaqla yanaşı, bütün TikTok istifadəçilərinin karyera məsləhətləri ala biləcəyi çox yönlü bir vasitə kimi istifadə edilə bilər. Müsahibə qaydaları və CV qurmaq məsləhətləri kimi iş axtaran Z nəslinə böyük fayda verəcək məsləhətlər bu proqrama daxildir. Bu şəkildə, TikTok əyləncədən daha çox şey etməklə istehsalçılar tərəfindən qiymətləndirilir.
Daha gənc və daha dinamik komandalar
Gənc komandalardan şirkətlərə gələn təzə və kreativ ideyaların faydaları inkar edilə bilməz. TikTok istifadəçilərinin yarıdan çoxunun 24 yaşdan kiçik şəxslər olduğunu nəzərə alsaq, “TikTok Resume” pilot proqramı ilə şirkətlərin gənc auditoriyaya çatmasının daha asan olduğunu söyləmək olar. Fərqli innovativ ideyaların ortaya çıxdığı və komanda ruhunun inkişaf etdiyi ofis mühiti, şübhəsiz ki, şirkətlərdə motivasiyanı və iş səmərəliliyini artırır.
Və yeni nəsil video CV-lərlə insanların məqsəd və maraqlarını başa düşmək həmişəkindən daha asandır. Bu yolla, kimin hansı vəzifəyə daha uyğun olduğunu başa düşmək asan olduğu bildirilir. Eyni zamanda, bir çox işəgötürənlər video CV-lərə baxmağın yazılı CV-lərdən daha əlverişli olduğunu bildirirlər.
Bir sözlə, ənənəvi olaraq yazılmış CV-lər bu günə qədər ciddi dəyişikliyə məruz qalmayıb. Namizədlərin ümumilikdə öz bilik və təcrübələrini sıraladıqları səhifə olan vərdiş etdiyimiz CV-lər, TikTok-un video ilə CV göndərmə tətbiqi vasitəsi ilə günümüz üçün daha uyğun hala gəlir. Yaradıcılığı ön plana çıxaran bu proqram həm şirkətlərə, həm də işçilərə yaxşı imkanlar təqdim edir. Bununla belə, “TikTok Resume”-nin gələcəkdə populyarlığının artacağı və LinkedIn-in yeni rəqibi olacağı proqnozlaşdırılır.